Wednesday, January 16, 2013

sgt2 busy.. maka bersimpuhlah aku d mcd..

assalamualaikum.....

ari ke2 busy..
start dr pukul 11.00 pg..
meronda pekan..
..
p bank..
p suruhanjaya sumpah..
lunch ari ni kat mcd je...
ari tu dah boikot mcd..
tu la... x tahan pendirian..
nak wak cam ner..
makan sorang2..
kat kaki lima aku x lalu..
naik city plaza..
laju je kaki masuk mcd..
bawak setalam p cari meja ujung2..
alih2 masa p basuh tangan..
boleh cleaner tu mop lantai x kering...
maka c.dah yg sedia kala kalut plus clumsy ni..
terus buat luncur lantai n elok je jatuh bersimpuh...
hihihii.. malu kokrang..
nasib je masa tu x dak org sgt..
ada la budak2 chinese yg baru nak tumbuh bulu 2 3 org..
 tapi x pa la.. sebab budak cleaner tu masih ada kat situ..
dan terus minta maaf nga aku...
aku marah ?.. maaf .. aku x akan meroyan bab2 camneh...

tapi sakit pinggang dah terasa nehh..
camner tuh...
kalu nak p jumpa maklong bidan.. terbang la rm50.00 ..
suruh c.li... pengerasnya buat ponat badan.. lagi sakit pinggang..

x pa.. minta gegirls lah urutkan..
nanti berebut2 depa tuh nak urut belakang aku..
nak2 lagi si bulan..
upahnya... cukup tayang nenen kat depan mata dia je.....
berbaloi-baloi....



sekian.....

1 comment: