Monday, November 19, 2012

cuti memasak

assalamulaikum..

hari ni.. hari selasa
hrari ni c.li kuar outstation..
selasa sampai sabtu..
lima hari..
gembira?... hehehehhe... sikit2..
sebab c.dah boleh cuti masak...
bukan x masak langsung..
tapi adelaaa... sikit2..
goreng2 nugget...
goreng2 kentang..
bancuh air satu jag bog dlm p.ais..
oh senang keje ..

kalu ikutkan ni paling lama dia ada kat umah..
2 minggu... 
jenuh pk nak masak apa..
tghari ok lah masing2 keje..
bila mlm je.. pk...
kalu aku malas pk .. aku tanya k.long..atau call je .cli..
" bah, nak masak apa mlm neh?..
cli: masak nasi lah, abah x makan nasi thgari tadi..
aku: tapi k.long nak makan mee grg.., mama goreng mee je la"..
c.li : " bleh jugak"


berbulu je telinga cli,
 selalu jadi camtu.. iya2 call dia tanya nak makan apa, 
last2 aku gak yg buat keputusan...
sbb selalunya xjadi apa yg dia minta.
sebenarnya
call tu nak tunjuk bini solehah, tanya laki nak makan apa..
tang masak tu , ikut suka lah..
boleh ambik petua ni kalu nak jadi bini solehah cam aku... heheheheh....

utk mlm neh dah ada plan dlm kepala nak makan apa ..
ptg nanti, singgah kedai runcit sat.. beli biskut tawar..
balik umah buat ayaq milo panas2.. cicah biskut...
dap dap dap...
teringat dlm pantang...
lapar je makan ni.. makan ni je bila lapar...


sedap dak... p.cik google pon pandai makan neh..

No comments:

Post a Comment