Wednesday, November 14, 2012

x perasan... suma dah purple..


sebenarnya..
aku memang x perasan aku minat purple lately neh..
dulu aku si pink atau merah..
tapi bila c.li habaq byk baju anak2 colour purple.. betul..
baru perasan..
la byk barang aku beli warna purple..




 selipar pakai dlm pej.. ponn warna purple..
masa beli aku x pk langsung ..
main amik je,,

 tgk cadar mia kat belakang.. 
ponn ada warna purple..
cadar ni aku beli mia kecik lagi...
dlm umur 3 4 bulan gitu..
tapi baru pakai..
ada 2 set lagi belum koyak plastik..
tak tau nak pakai bila..




 baju bulan ponn calour purple...
mmg aku x perasan langsung..



 baju raye k.long..
purple lagi..



 ni pon warna purple...
purple terang..
motif muka mia coloreng .
"qelate" kata dia..
 Pengaruh bola kuat budak nehhh...
 botol ayaq..

 beli sekali nga bekas bekal...
c.dah nak bawa bekal mai pej..
 xcaya mak aihh...


 tgk...
suma purple...

baju bulan pon purple...



n gambar2 neh di ambik secara ikut suka ..
bukan semata2 nak buat en3 warna purple...
kecuali bekas ayaq n bekas bekal nga casing h.set..

ye lah 
bila c.li kta baju anak2 byk purple..
aku pon tgk lah gambar lama yg diambik..
mak aihh... betul lah...

sebab apa aku jadi cam nehh..
aku ni bukannya jenis ada warna tertentu..
aku jenis cacamarba..
suma boleh janji sedap mata memandang..
tapi dulo2 baju aku byk warna merah.
bukan minat tapi sebab warna merah nampak ceria..
tak mudah nampak kusam..
jadi x ada la org nampak aku selebet gila..
pakai baju buruk..
baju kurung aku masa belajar kat u dulu berapa pasanag je..
org lain berebut jahit baju persiapan masuk u..
aku sehelai pon x dak..
x jahit... mek aku x dak duit..
bekal masuk u pon kena kutip derma.. buat laksa..
cedey2..
dah x mau ingat yg lepas2..
cukup, cukup sudah.... ( nyanyi sikittt )

tapi yg pasti sekarang aku mungkin minat purple..
aku  rasa sebab purple neh..
warna yg free ... 
jgn plak lepas neh ada parti politik ambik warna purple neh utk warna tema parti depa dah lah..
mati nafsu aku kat purple nanti.
  
ahhhh... betul lah tu...
sweet purple...

sekian..






No comments:

Post a Comment