Tuesday, July 16, 2013

ari ni saya cuti..sebab malas...

mesti ada org ingat aku ni jenis pemalas keeen..
masak malas..
keje malas..
apa yg rajin ah?..
ntah le .....
aku pon tak tau apa yg aku rajin buat...
makan kot.. tapi ada gak time aku malas makan..
boleh lagu tu?

actually ari ni k.long demam..
plus sakit telinga dia kata...
c.li cek x ada apa pon dlm telinga dia..
suara dia pon dah parau..
aku rasa maybe x cukup air kot..
posa..kan..
masa sahur mmg minta dia minum byk air..
tapi iyelah subuh ari..
nak berdeguk2 telan air masak, x boleh...
aku pon x boleh... suruh org x pa...
badan pon dah hangat2 ..
cuti jela sekolah ari ni..
tapi x kan nak tinggalkan dia sorang2 di rumah dr pagi kn..
haruslah mak dia pon cuti sama..
mesej mrs. habaq anak demam settle...


sekian..
sekarang ni aku tgh bersenang lenang kat umah..
boleh plak minum air..



2 comments:

  1. mmg tu klu demam tmbh lg sakit leher or flu or batuk..telinga kan infeksyen..bw g klinik cpt..boel kuar nanah tu klu biar..dn akn kerap demam balik2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. iye ke.. takutnya dgr.. c.li beli ubat titik je...kalu melarat nak kena bawak p check gak ni..

      Delete