Tuesday, July 16, 2013

pengakuan yg jujur.. ikhlas dan berani

aku seorang yg buta it n gadget.. 
di office..nak boh pic dlm blog..
aku guna kad reader.. 
dr memori telefon-kad reader-my document-pendrive-blog....
padahal aku dah beli satu wayar usb..
yg cuma kena jolok kat h.set -terus ke komputer n boleh ke blog terus..
x payah nak kena kuarkan memori kad dr h.set  bagai..
masalahnya.. 
wayar usb tu kena install cd dulu dlm komputer..
aku dah buat tapi x jadi..
so aku ikut je lah rules yg versi aku yg bangang tuh.
( bukan aku yg bangang ok )
lambat tu lambat lah..

kat tgn aku ni dok pegang je wayar usb tu...
tak tau dah nak jolok kot mana...
nasib kat h.set tu ada dua lubang je..
tu pon dah lunyai aku rasa..
asyik dok kuar masuk, kuar masuk kena jolok kat aku..
 nak minta tolong c.li ..aku rasa dia lagi double buta dr aku..

sekian...



4 comments:

  1. buat sahaja pandai mcm pakar it..akhir u akan jmpa jwpn nya..sm la mcm sy..buat mn yg tau dn sng..x tau buat2 la tau..nak mngaku dgn org malu..balik rmh mntak tolong dgn laki..asyik la lupa almaklum la byk lg bnda kta nak ckp dn buat bla smpi rmh kan..
    dan sy baru2 ni baru jgk tau mn button utk bkk lampu kecemasan kereta tu..driving da be tahun2 x tau mn button lampu emergency yg lip lap lip lap tu..dr dulu bt lampu emergency manual..tekan balik2 button utk lampu keta klu mlm tu..hihih..

    ReplyDelete
  2. bole tak buang setting yg klu nak komen tu mnta kta type huruf yg pelik2 tu..ejas dkt setting..jd sng byk org nak komen cni..al maklum la sy pemalas nak main teka2 dgn komputer ni..hihiks...

    ReplyDelete
    Replies
    1. nanti nak kena berguru nga yg pakar.. sbb sy dah buat ritu tapi still ada lg...

      Delete
  3. lawak la qaseh... cam sy jugak.....tapi lampu emergency tu sy tau.. tapi tang air utk cermin depan sy tak tau yg mana satu tangki..

    ReplyDelete