Sunday, July 21, 2013

sy sgt penat arini...

aku kalu bos balik kedah..
keje cam x cukup tanah...
pagi tadi elok je ikut plan masa khamis ritu..
tapi..masa kat cidb .. bos call....
masuk je pukul 10.00..bos minta ....
prepare document  utk di bawa ke court.
ingat kan kena prepare  je...
pulun2 sampai pukul 12.00..
n p hantar ke mahkamah..
sekali mau ingat daaa...
kena ,masuk sekali ikuti kes..
pukul 2.00 masuk kes..
rasa cam nak meroyan je tahan ngantuk...
abis pukul 3.30..
sampai pej. pukul 4.00 

boss call..
minta prepare picture2  projek lepas n burn ke cd sbb dia nak p kl malam nanti...

nahh tu dia....
mengagau cari  suma gambar dlm 4 komputer q sn engineer..

kira hebat la aku keje sini..
boleh handle keje admin, account, qs, engineer bagai nehh
( tepuktepukbahu seniri)
syabas bete!...

sampai umah dah pukul 6.30...
dah rini c.li nak makan gulai pucuk paku...
semalam kawan dia bagi ....
nasib dia tolong sama...
gambar adalahah x ada..
sebab masa azan aku masih dok kacau ayaq anggur lg...( nangisss )...
bka posa.. x pandag kiri kanan... solat.. 
n belum mandi aku kebabommmmmm...zzzzzzz....

 bgn2 pukul 10.30 mlm...
tgk k.long dah lena...
tinggal bulan n baby je dok tgk tv..
sambil makan ayam sambal...

mandi2... bagi bulan lena n baby lena..
 so aku disini....
tgk fb... tgk blog kawan...

mata dah cerah neh..
nak buat apa ye... nak main geletek2 nga c.li dia dah lena...

nak tulis ent3 panjang lebar ..ai is malas...
esok lah kita citer panjang...
ingat2 ni .....
nak p pekena nasi plak..
 makan nga gulai pucuk paku udang...
sambil tgk you tube....

minta diri dulu yeee......




No comments:

Post a Comment