Tuesday, July 23, 2013

cerita basi...

ai is kalut this week..
aku tak tau la kalut apa kat pejabat tuh...
aku ingatkan aku je jenis kalut..
ghupanya ada lagi manusia jenis kalut terover2...
dgn aku2sekali terbabit sama...
call sana..call situ.....
mau aku x kalut.. manusia yg terover kalut tu my boss...
pening...

tapi xkira aku nak gak buat en3 masak2 jumaat n sabtu ritu...
gigih masak.. 

menu khamis ..so-so saje...
tapi ada akok....nikmat..( saje tayang kat c.su )



nah menu jumaat...
cer teka apa yg aku masak..lallalalallalall...
aku masak sayur n ayam rempah je...
kuih merah tu jiran bagi...
yg lain beli.. kuakuakua....
laksa utk antu laksa...


nah ini special...
c.li siap.. berterima kasih lagi aku buat ayam percik nehhh...
bangga ai tau.....

kuih suma beli..
masak hanya ayam percik je...
tu pon dah separuh ari..
bagi nyala api pon dah sejam... asyik dok berasap2...
org tua kata kennn..kalu kita nyala api x idup..
maknanya basuh berak x cuci...
no..no..no.. not me okehh...
bahagian nyala api adalah c.li...
ahahhaha...



sedap tak?...
tuan blog kata sedap.... ( mata keatas )
tapi yg x berapa nak best...
kena makan nga nasi goreng

citer si nasi goreng neh..
cam bongok...
bgn nak masak sahur..
p letak beras dahulu..
baru tgk jam..
ghupa2 nya dah pukul 5.15 pg..
nak masak pakebendanya...

last2 bancuh milo.. makan nga biskut sajok...
n petang esok tu ...
nak masak...tgk nasi cantik lagi..
x kan nak buang kennn...
harus lah c.dah mengkreatipkan diri...
jadilah nasi goreng....
utk berbuka... tapi x berapa kick lahhh...



n cerita ahad ritu p court..
bawa barang bukti..
penat tau... menunggu cam org x dak keje..
padahal kat pej .. bertimbun2 keje x abis lagi..



cik mansur kata...
" aida u jaga ni .. nanti depa buat amik..."..
boleh lagu tu..?
si bendul ni apalagi.. kepit la fail2...
nak terkencing pon tahan laaa...
dr pukul 2.00 sampai pukul 4.00 dok tahan kencing..
dah la dlm bilik court tu sejuk nak mam...









nasib la aritu tersegak sikit..
kalu x ari lain p offioce cam muka baru lepas bertumbuk...




para2 saksi...

n aku jadi pari2...
jgn jadi paria dah....




No comments:

Post a Comment