Thursday, July 18, 2013

maafkan aku sayang...

baca tajuk cam apakah?..
 ari tu kan aku kan dah fitnah c.li kan..
psal dia dpt elaun tu..
ghupanya aku yg silap...
semalam baru kawan withdraw n bagi kat  ai yg tamak nehh..
siap bagi slip lg... perli apakah...
aku tak tanya pon...
tapi ai sukeee  je...
kita tak minta..org bg...laju je masuk poket...
( sambil tepuk2 poket )
tapi..
awal2 tu aku tolak le..suruh dia simpan seniri..
jual mahal konon..
padahal nak sgt.. ai dah kering kontang neh...
tapi ai tau c.li x kan ambil punya...
tau dah dia kata apa..
" mama yg susah payah jaga anak kat umah, jaga rumahtangga,
mama yg byk uruskan keluarga kita,
mama yg tolong time abah tak dan duit masa tourim"..
ni pon x terbalas lagi...

wah dan laju je aku amik... x boleh biar dia berbicara..
sat lagi merebeh airmata ai neh..dah ghupa buruk..
la tak mau dah nangis2 bagai... buruk sgt tua2 nangis...

c.li punya ayat mmg melankolik sikit..
kat anak2 pon.. selalu dok panggil intan payunggg abah...
sayang abah manaaaa.....
tu yg anak2 suma manja terlebih...
ikut perangai dia la.

tu belum jumpa kakak2 dia lagi..
 beradik2 u...
dia tetap bahasakan dia "adik".
aku yg dengar ni berbulu telinga...
tau dak teluq adik tu dah besar mana?...
uisshhhh geli mak....



semlm dah p cari brg2 rumah..
byk sgt brg dah abis...
tapi sebelum tu menu semalam..
rajin aku masak kennn
x caye tgk...penat ai....masak..


 sebab cuti terlebih rajin la..
gulai kuning tu jiran sebelah umah bagi...
(sebenarnya ..ayam je yg aku goreng...)
lain2 tunjuk...
hahahhahhaha....

sessi mencari barang rumah..
dan c.li x p terawih...


 paling byk brg budak neh la..

 tu suma brg dia..

 mek.li tak tinggal..
dan lagi kepit honey star..
" dok adik suka" adik suka.."





kesayangan hamba...
ni demam sakit telinga..
tapi dgr je nak p tesco..dan2 x sakit...
tektik...










sekian.
( la x bleh main2..c.li dah baca blog aku.. )
wahhh dah pandai buka-bukaan...
sejak ada tenet kat umah ni..kan main yee...
semalam..bgn pukul 3.00 pg ingat dia dok layan apa kat youtube..
 ghupanya dok layan video org berburu rusa..
x best..x best..x leh ngata dia dah.. huaaaaa......

No comments:

Post a Comment