Tuesday, July 16, 2013

tak apa ai x kisah...

lepaih ni x tau la..
tiap2 mlm rasa aku post en3 kat sini..
c.li dah daftar internet kat umah..
aku x taulah mimpi apanya...

tapi nak gak ngumpat dia kat sini..
boleh gitu.. ngata laki seniri..
bukan ngata ponn..tapi ada kecik ati la gak sikit..
tapi tadi tgh2 aku layan facebook kenn..
ada kawan dia call kat h.set aku..
angkat2 ghupanya wife kawan dia yg cakap..
katanya asben dia ada hal nak  cakap nga c.li..
tapi aku kan bijak..
aku cakap la c.li p terawih ( mmg betul la )..
tapi last aku kata nak tinggal pesan x?. kalu urgent balik sat lg sy ingatkan dia..
ghupanya nak sembang pasal duit claim hotel..
maknanya elaun ada masuk laa...
patut le pon rileks je.... 
n boleh bagi duit minyak kat aku sama...
bagi belanja utk berbuka...

cuma dia x habaq je la...
ai x kisah.. habaq ke tak ..janji masyukkkk gak dlm poket ai neh...
tapi tak baik tau c.li buat cam neh..
sekurang2 nya aku nak bergembira gak org dpt duit...
ni tak dia sorang ja dok ghenyeh..
tapi heran dia ghenyak masa mana eh?..
sebab kalu dia ghenyeh depan aku of coz aku tanya pasal apa dok ghenyeh manjang...
takkan dia nak habaq sebab duit tgh berkepuk dlm poket..
sembelih leher seniri...
maybe dllm selimut kot....
tak...tak... sebab dia satu selimut nga aku ...
.hukhukhuk.. sorry terbatuk sikit....
atau...
dalam bilik air....
patut leee...dia kalu masuk bilik air lama sgt...
dok ghenyeh dlm tu cam jason king ghupanya......
puas2 ghenyeh baru kuar..
n buat muka sedih kat aku...
tau dah....


kesian aku kan...
nampak cam bodoh..
walaupon sbenarny aku cerdik...
kesian c.li jugakkan...
dia ingat aku bodoh...
padahal aku dah gantung gambar aku konvo di uum jalan masuk p dapor...
sapa yg 

sekian...


No comments:

Post a Comment