Monday, July 1, 2013

camner lee x gomuk..suma sumbat..

bila aku pk2 kan..
pasal apa aku x kurus2..
waau aku dah makan herbalife..
aku dah makan pati minyak kelapa dara...
kini baru ku tau jawapannya...
( lama betul baru tahu sebabnya dasar lem;*% )...

cam semalam..
goreng k.teoyw..tang rasa dah semangkuk..
lepas tu sambil suap bulan.. sama naik suap kat mulut seniri..
mia tido..dlm pukul 10 mia bangkit..
suap mia plak.... ngap lagi...

tunggu c.li balik dr pinang... p mai..p mai dok iron baju..
amik semangkuk ngap lg...
cli sampai dlm pukul 1.00 pg... teman c.li plak makan... 
c.li suap ( motip habaq: suruhkorangjeles ) nganga lagi..


mana aku x gemuk...
tu x kira lagi masa berebut peha ayam nga bulan...
la c.li kalu beli ayam goreng singgit seketul tu ..
dia amik siap2 4 ketul peha ayam...
bg kat bini dia yg lupa diri tu...
kalu tak bini dia akan berebut nga anak.
tapi k.long dah pandai.. selalu pasrah bagi  peha ayam dia  kat mak dia neh...
mak dia makan kepala lutut je... lepas tu dia bg balik kat anak2...

kalu c.li ada..makan luar..lagi haru..
suma dlm pinggang anak sapu.. bukan apa takut membazir..
ada gak c.li tegur bila tgk laju je  kayuh...
tapi yg dok menegur tu pon sat2 suap..
.. suma aku nganga... nanti suami kecik ati derhaka pulak kennn....
posa dah dekat.. minta2 dlm posa ni turun le 3 4 kilo..
haipp....

masalahnya " boleh ke c.dahhhh?....."



dan ke tak nak jadi lagu neh...



semalam sambil teman c.li makan..
dan sembang psal anak2..
n dekat dua minggu kami cam dok selisih bahu..
say hai2 bye2 je..
jadi semalam baru dia buka citer..
pasal cikgu kata k.long pendiam...

abah :" k.long x boleh diam dlm kelas, x tau apa2 kena tanya cikgu"..
anak: " nak sembang mcmana, p sekolah pagi pon x breakfast"


"oooooo mak bersalah nak,"
ghupa2nya dia pendiam sbb x breakfast lah..."
( akal menjawab tetap ada...)

nah pagi tadi aku bekal kan k.teow..
tapi semalam punya..mehmehmehmeh...
satu tuppeware..
x sembang lagi x tau laaa...


( wal hal k.long pendiam dr kecik lg )..



No comments:

Post a Comment