Monday, July 29, 2013

persediaan raye... ala kadar je...

   persediaan raye kami...
 ritu p pinang kata nak shopping baju anak2..
dan rembat baju k.long n mia je..
malaih aku nak berebut2...
org ramai sgt..
p kat aeon di queensbay..
ingatkan boleh beli belah nga aman...
ghupanya2 penuh sesak gak..
x kuasa aku nak berebut2 baju..
mmg lah beli pon yg ada sales gila2..
pilih pon yg dok dlm bakul besi nuu...
penat cheq...
dgn si bulan yg tak mau jalan..
asyik nak dukung jeee...
kalu aku mmg aku celapak kan je kat lantai..
tapi dok nga c.li ..
biag p kat dia ...tapi kesian gak...posa3 dok pikul bulan ..
ntah berapa kilo dah si bulan tu...

utk bulan aku lari time  rehat p carik kat alor stall mall...
lega.. balik umah suruh dia try.. mmg ngam2...

la yg x  beli lagi..
baju kurung - my girls....
baju melayu - my laki
baju kasual - my laki
kasut - my girls
baju melayu - my bapak
kena ambik tempahan baju kurung - my body
tempahan baju kurung -my mak
kena amik biskut raye...( of coz kena bayar )
 pitam2.....

duit raye belum tukar lagi..
kete tak servis lagi.

oooo pening..
bila jadi mak2 neh....suma nak kena pikiaq..
pikiaq saje x apa jugak.. if  boleh arah org tolong buatkann..

c.li?
  mau jadi cam taun lepas kalu arapkan dia..
tang anak2 ok lagi..sebab aku yg kalut..
tapi...
servis kete ari nak balik...
elok2 boleh bertolak awal.. tgk2 mlm gak baru bertolak..
org ghamai sgt kat bengkel pon...
n
taun lepas lupa nak remind dia p tukaq duit raye kat bank...
last2 x dpt..
cam org bodoh pagi2 raye ...budak2 nak salam.. trkebil2 minta tukaq duit nga depa balik..
nga anak2 sedara pon..
tunggu duit raye anak byk sikit.. tukaq nga duit depa..
baru boleh bagi kat budak2..
cam bongokkan..... 



sekian.....
ok lah nak p lipat baju sat...

gambar berbuka x ada..
ritu c.li tgk aku dok amik gambar lauk kan...
boleh dia p kata " dok berlagak nga lauk org lain masak"..
lauk mama masak mana?"...

terus mati nafsu aku nak amik gambar makanan dah....
tu laaa..cli punya ayat mmg menusuk kalbu...





No comments:

Post a Comment